مدافع تیم ملی اسپانیا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا به عنوان بهترین بازیکن ملی پوش فصل جاری قاره سبز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا، از نظر عملکرد در بازی‌های ملی بهترین بازیکن  فصل جاری فوتبال اروپا شناخته شد.

یوفا، بازیکنان تیم‌های ملی را بر اساس عملکردشان در فصل جاری رتبه بندی کرد که بر این اساس کاپیتان رئال مادرید در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از او ویرجیل فن دایک (هلند)، هریس صفروویچ (سوئیس)، آندری پیاتوف (اوکراین) و آنتونی گریزمان (فرانسه) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

هر بازیکن با توجه به پستی که در آن بازی می‌کند بر اساس فاکتور‌ها و عوامل مختلف مرتبط با پستشان مورد ارزیابی قرار گرفته اند. تعداد پایین اشتباهات و خطا‌هایی که راموس مرتکب شده و همچنین پاس‌های سالم و قطع موفقیت آمیز توپ، امتیازات بیشتری نسبت به هر بازیکن دیگری در قاره اروپا، برای او به ارمغان آورد.

در آخرین بازی لاروخا  (لقب تیم ملی فوتبال اسپانیا) در برابر نروژ، به غیر از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش این بازیکن ۳۲ ساله از مجموع ۸۷ پاسی که داد ۸۲ پاس به مقصد رسید، در حالی که او فقط  مرتکب ۲ خطا  شدو کارت زردی دریافت نکرد. 

او اولین گل ملی خود را در ۱۲ اکتبر ۲۰۰۵ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل سان مارینو به ثمر رساند و هم اکنون با ۱۷ گل زده از ایزیدرو لانگارا و پدرو رودریگز عبور کرده است.

راموس با ۱۶۲ بازی ملی فقط پنج بازی با ایکر کاسیاس به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی ملی را برای اسپانیا انجام داده، فاصله دارد، عددی که او می‌تواند در اکتبر ۲۰۱۹ آن را پشت سر بگذارد.


بیشتر بخوانید:

حذف تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس/دورتموند حریف تاتنهام نشد

‌علت نیمکت‌نشینی ایسکو فاش شد

وضعیت نامشخص راموس برای حضور در الکلاسیکو


انتهای پیام/

کاپیتان اسپانیا بهترین بازیکن فصل اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار