مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته با وجود گذر موج اصلی از سامانه بارشی، بارش به صورت پراکنده ادامه دارد.

ادامه بارش‌ها در استان کرمانشاه/میانگین بارش‌ها ۳۲ میلی متر به ثبت رسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد خسروی  در خصوص آخرین پیش بینی صورت گرفته از وضعیت جوی استان کرمانشاه گفت: موج اصلی از سامانه فعال حاکم بر جو منطقه، همچنان طی امروز و فردا، در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید، رگبار شدید باران، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بارش علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط سبب سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شود.

وی بیان  کرد: بارش در روز سه شنبه، علاوه بر ارتفاعات احتمالاً در برخی نواحی سردسیر نیز، به صورت رگبار برف مشاهده خواهد شد.

خسروی در پایان گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، با وجود گذر موج اصلی از سامانه بارشی، بارش بصورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه نیز با اعلام اینکه میانگین بارش 48 ساعت اخیر در نقاط مختلف استان به 32 میلی متر رسید، گفت: در این مدت بیشترین بارش ها از سرارود با 61 میلی متر، کنگاور 57 و صحنه 49 میلی متر گزارش شد.

علی محمد زوراوند میانگین بارش شهر کرمانشاه را نیز در این مدت 47 میلی متر عنوان کرد و افزود: کرمانشاه چهارمین شهر پربارش استان در این مدت است. 

او همچنین از شهرهای روانسر، جوانرود، حمیل، ماهیدشت و هرسین به عنوان نقاطی یاد کرد که طی 48 ساعت اخیر بیش از 40 میلی متر بارندگی داشته اند. 


 

انتهای پیام/ز



کرمانشاه چهارمین شهر پربارش استان شد

برچسب ها: بحران ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.