مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: محور آمره به چهرقان به دلیل شکست و شکاف جاده به طول ۱۵۰ متر کاملا مسدود است.

انسداد کامل و شکاف محور آمره به چهرقان به طول ۱۵۰ متربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ️علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از انسداد کامل محور آمره به چهرقان خبر داد و گفت: ساعاتی پیش تنها یک آبگرفتگی محدود در کیلومتر ۳۹ جاده اراک-تهران حادث شد که به دلیل اهمیت این محور و سهولت در تردد بلافاصله توسط نیرو‌های راهداری رفع مشکل شد و در حال حاضر تردد در جریان است.

زندی فر ادامه داد: در حال حاضر تنها محور آمره به چهرقان به دلیل شکست و شکاف جاده به طول ۱۵۰ متر کاملا مسدود است و امکان تردد وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: این محور فاقد مسیر جایگزین است، اما نیرو‌های راهداری در تلاش جهت ایجاد یک کنارگذر و برقراری مجدد تردد در این مسیر هستند.

وی اظهار کرد: اکنون در هیچ یک از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی بارش برف گزارش نشده است، اما شاهد بارش در تمامی محور‌های هستیم که طبق پیش بینی‌ها ادامه خواهد داشت، البته با وجود بارش تمامی محور‌ها به غیر از محور مذکور باز و تردد در جریان است.

انتهای پیام/ ر

محور آمره به چهرقان به دلیل شکست و شکاف جاده مسدود است و باقی مسیرها باز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.