رئیس کل دادگستری هرمزگان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی هرمزگان گفت: مراجع قضایی استان در حفاظت از سلامت مردم، خط قرمزی ندارند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان؛به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری  هرمزگان در  جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی هرمزگان گفت: مراجع قضایی استان در حفاظت از سلامت مردم، خط قرمزی ندارند.

وی افزود:  در صورت طرح شکایت از سوی شهروندان در خصوص عوارض ناشی از پساب‌های آلوده، طبق قانون متولیان امر مسئول جبران خسارات وارده می‌باشند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: آلودگی دریا در ساحل بندرعباس موجب شده تا این منبع خدادادی در معرض خطر جدی و فاجعه زیست محیطی قرار گیرد و با وجود اقدامات گسترده در جهت بازسازی تصفیه خانه فاضلاب و استاندارد سازی پساب‌ها بر اساس شاخص‌های محیط زیست و ارائه گزارشات نوبه‌ای از سوی مسئولان، همچنان هشدار و ضرب الاجل دستگاه قضایی برای متولیان امر برقرار است و تا رفع کامل نواقص موجود، ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام  اکبری با تاکید برفعالیت ونظارت بیشتر اکیپ‌های گشت حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی درخصوص  سودجویان و زمین خواران افزود: با توجه به ایام نوروز ضرورت دارد به منظور صیانت از حقوق بیت المال و حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی، پیشگیری در اولویت قرار گیرد .

وی گفت: پس از دست اندازی متجاوزان به اراضی ملی ، طرح موضوع در مراجع قانونی و تخریب مستحدثات ایجاد شده، هزینه‌های گزافی به مردم و نظام تحمیل می‌کند.

انتهای پیام /ب

تاکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر کنترل پسابها ی فاضلاب و حفظ سلامت مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.