طرح اضطراری و کوتاه مدت برای رفع مشکل قطع آب شهر‌های بابل و بابلسر در حال اجرا است.

خدابخش پور مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه وقوع سیل در مازندران سبب افزایش کدورت آب سد البرز و قطع آب بیشتر مشترکان در شهر‌های بابل و بابلسر شده است، گفت: خسارت سیل به شبکه آبرسانی شهر‌های بابل و بابلسر حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و اکنون برداشت لایه بالایی از سد البرز در حال انجام است.

وی افزود: ۲۰ تا ۲۸ دستگاه تانکر آب روزانه برای ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک این مناطق توزیع می‌شود.

خدابخش پور گفت: ۱۸ هزار بسته آب یک لیتری از هنگام قطع آب تا دیروز ۵ فروردین ماه در شهر‌های بابل و بابلسر توزیع شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح اضطراری و کوتاه مدت مشکل قطع و کمبود آب مردم این مناطق از فردا کاهش می‌یابد، افزود: مشکل کمبود و قطع آب در دیگر شهر‌های مازندران به طور کامل حل شده است.

وی گفت: پس از وقوع سیل در روز ۲۷ اسفند ۹۷ به مجتمع آبرسانی سیمرغ نیز ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شد که در ۲۴ ساعت اولیه مشکل مردم این منطقه حل شد.

خدابخش پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت مشکل مردم سوادکوه و سوادکوه شمالی که به علت رانش زمین با قطع و کمبود آب مواجه شده بودند، حل شده بود، افزود: میزان خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی سوادکوه ۴ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و در سوادکوه شمالی نیز ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی گفت: ۳۵ کیلومتر از تاسیسات فاضلاب شهرستان ساری به میزان یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خسارت دید.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه ۳ کیلومتر از شبکه آبرسانی بهشهر، رستمکلا و خلیل شهر به میزان ۳۷۵ میلیون تومان خسارت وارد شد، افزود: سیل اخیر ۲۵۵ میلون تومان به ایستگاه پمپاژ فاضلاب جویبار هم خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/ آ

اجرای طرح اضطراری برای قطع آب در شهر‌های بابل و بابلسر

برچسب ها: نوروز ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
ما همچنان مشکل قطعی آب داریم الان سه روزه که قطع شده و انگار اصلا آدم نیستیم ک یه خبر تو اینترنت باشه که ببینیم تا کی قطعه . لطفا بعنوان یه رسانه مردمی پیگیری کنید . کشور رو سیل گرفته بعد همزمان مشکل قطعی آب هم داریم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۶:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
الان 8روزاست آب منطقه حمزکلا بابل قطع می باشد مسولین محترم شهر هیچ اقدام مثبتی برای شهروندان انجام ندادن لطفا. کاری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
هواشناسی گفته بود بارشهای بعدی تو راهه، .. امروز هم چهارشنبه هنوز آب وصل نشده..
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
سلام الان بعدازشش روزمااهالی بابل دربی ابی هنوزکه عصر سه شنبه است ازاب دربابل خبری نیست ومعلوم نیست بااین وعده وحیدها کی اب وصل شود ازمنتطقه شهاب نیا بابل هستم