امیر سرتیپ دوم حاجیلو از امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و بوران در گردنه صائین حدفاصل شهرستان سراب و تبریز و اسکان در کوی‌های سازمانی خبر داد.

امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف و بوران/ آماده‌باش گردان‌های مقابله با بلایای طبیعی در ۵ استانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش با اشاره به بارش برف و بوران در گردنه صائین، حدفاصل شهرستان‌های سراب و تبریز، گفت: طی اقدام به موقع کارکنان ارتش، ۸۶ تن از مسافران گرفتار در برف و بوران به تیپ ۴۰ نیروی زمینی ارتش در سراب منتقل شدند و در مهمانسرا و مساجد کوی‌های سازمان اسکان یافتند و ضمن پذیرایی از آن‌ها، به مشکلات فنی خودرو‌ها نیز رسیدگی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب با بیان اینکه گردان‌های مقابله با بلایای طبیعی در ۵ استان شمالغرب کشور به حالت آماده‌باش در آمدند، افزود: کارکنان ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل و قزوین با تمام تجهیزات و به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: نفربر‌ها و کراس‌های توپ‌کش و گروه‌های مهندسی با تمام تجهیزات برای امدادرسانی به هموطنان و مسافران نوروزی آماده هستند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل: بیل‌های مکانیکی، غذا، پتو، امکانات پزشکی، تجهیز نفربر‌ها به شکل آمبولانس و خودرو‌های امدادی در نظر گرفته شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار