رئیس پلیس راه مازندران از ریزش کوه در محدوده بیلقان جاده کرج چالوس خبرداد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه جاده چالوس به دلیل نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: بخشی از کوه در جاده کرج - چالوس محدوده بیلقان در استان البرز ریزش کرد، اما به کسی آسیبی وارد نشد.

وی افزود: هم اکنون جاده‌های سوادکوه، هراز، کیاسر باز است و آمد وشد خودرو‌ها در جریان دارد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودور‌ها در جاده هراز از شمال به جنوب پرحجم و  سنگین است. گفت: رفت و امد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان استان بارانی و ارتفاعات هراز و چالوس محدوده، ولی آباد بارش برف شدید گزارش شده است.

وی گفت:هم اکنون سطح جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه  و در جاده های کوهستانی برف گیر با زنجیر چرخ حرکت کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.