افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در فارس

مصرف بنزین در استان فارس از شروع تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدير شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: از شروع تعطیلات نوروزی ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین به طور متوسط روزانه شش میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد رشد و در مقایسه با مصرف متعارف استان که ۵ هزار و ۷۰۰ لیتر است که افزایش ۱۹ درصدی دارد.

بنی کریمی افزود: میزان توزیع CNG نیز در روز‌های پایانی سال گذشته و در اوج سفر‌ها رشد ۲ درصدی داشته که از میزان روزانه یک میلیون و ۴۰۰ متر مکعب به یک میلیون و ۴۳۰ متر مکعب رسید.

وی گفت: از شروع تعطیلات همچنین به طور متوسط روزانه سه هزار و ۷۵۰ لیتر نفتگاز در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی دارد.

مدير شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: در حال حاظر تعداد ۱۲۸ باب جایگاه CNG و ۲۷۲ باب جایگاه عرضه سوخت مایع با ۲۵۰۰ نازل بنزین، ۹۵۰ نازل نفتگاز و ۶۳۳ نازل CNG فعال و در حال سرویس دهی است.

بنی کریمی اظهارداشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تأمین سوخت مورد نیاز مسافرین نوروزی به خوبی در حال انجام است و بخش‌های ستادی و عملیاتی از مدت‌ها قبل آماده شده اند تا سوخت رسانی به خودرو‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت بدون هیچ وقفه و روان انجام شود.

وی افزود: کماکان گروه‌های بازرسی و نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به منظور رصد و پایش عملکرد جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی فعال و به طور مداوم و مستمر نحوه خدمت رسانی را مورد رسیدگی قرار می دهند تا بهترین شرایط برای عرضه فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات برای هم وطنان عزیز فراهم شود.

مدير شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس اعلام کرد: شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم شریف و مسافرین است.
انتهای پیام/م

افزایش مصرف بنزین در فارس

برچسب ها: نفت و گاز ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار