نزاع چند مرد جوان در جاده "کامبوزیا" شهر زاهدان جوان ۳۶ ساله را به کام مرگ کشاند.

جوان ۳۶ ساله قربانی نزاع دسته جمعیسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه پنجم فروردین ماه یک فقره نزاع در جاده کامبوزیا شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی شهید بهشتی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چند مرد جوان با همدیگر درگیر و جوانی ۳۶ ساله به نام عزیز با چند ضربه چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم‌های پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سردار قنبری تصریح کرد: با فوت مرد جوان پرونده نزاع وارد مرحله جدید شد و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی متهم به قتل را که جوانی ۲۳ ساله است، شناسایی کردند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده در کمتر از ۶ ساعت از زمان نزاع خیابانی متهم را که برای مداوای برادرش در این نزاع مجروح و به یکی از بیمارستان‌های شهر زاهدان مراجعه کرده بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل آمده اعلام داشت در شب حادثه یکی از دوستانش با وی تماس گرفته و موضوع نزاع و ضرب و شتم برادرش را به وی اطلاع و او بلافاصله با خودرو پژو ۴۰۵ شخصی اش به محل رفته و با چند ضربه چاقو عزیز (مقتول) را مجروح کرده و متواری شده است.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان این نزاع دسته جمعی خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ع

جوان ۳۶ ساله قربانی نزاع دسته جمعی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار