معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به استقبال فرهنگیان، ۵ پایگاه و ۶ مدرسه به مجموعه اسکان استان اضافه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  نجم الدین شکراوی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۱۷ پایگاه اصلی اسکان شامل ۵ پایگاه در قزوین و ۱۲ پایگاه در نواحی و مناطق استان در حال ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند، که به ۲۳ پایگاه افزایش پیدا کرد.

شکراوی با بیان اینکه در ۸۱ مدرسه از استان ۷۹۲ کلاس درس را تجهیز کرده ایم، افزود: با اضافه شدن ۶ مدرسه، ۵۵ کلاس به این مجموعه افزوده شده است.

به گفته وی، ۱۹۰ نفر از همکاران به عنوان عوامل اجرایی، راهنمایی‌ها و تسهیلات لازم را به مسافران و مهمانان (اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی) ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: ۳۰۰ تخته پتو و تعدادی فرش و موکت با هماهنگی مدیریت بحران استان از فرمانداری قزوین گرفته شده است.

شکراوی اضافه کرد: به دلیل شرایط بحرانی و بارندگی‌ها در تلاش هستیم تا تعداد بیشتری از مدارس را تجهیز و آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی کنیم.

وی یادآوری شد: عوامل اجرایی ستاد اسکان تا ساعت ۲ بامداد آماده پذیرش و اسکان مسافران هستند.

شکراوی با اشاره به استقبال گسترده از مراکز اقامتی نوروزی گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا پایان روز تا پنچم فروردین، ۴ هزار و ۲۹۵ خانوار در قالب ۱۵ هزار و ۴۶۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند.

وی اضافه کرد: تابلو‌های راهنما‌ی لازم در ورودی شهر‌های استان جهت راهنمایی گردشگران نوروزی نصب شده است.

انتهای پیام/ک

۵ پایگاه و ۶ مدرسه به مجموعه اسکان استان اضافه شده است

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.