رئیس جمهور سوریه طی پیامی جان باختن شماری از هموطنانمان در اثر وقوع سیل‌های ویرانگر را به ملت ایران تسلیت گفت.

تسلیت بشار اسد خطاب به دولت و ملت ایران در پی حادثه سیل اخیربه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه طی پیامی جان باختن شماری از هموطنان مان در اثر وقوع سیل‌های ویرانگر را به رئیس جمهوری و ملت ایران تسلیت گفت.
 
در ادامه این پیام آمده است: «برادر، جناب رئیس جمهور، با اندوه فراوان خبر جان باختن تعدادی از شهروندان ایرانی بر اثر وقوع سیل‌های ویرانگر در تعدادی از استان‌های ایران که به خسارت‌های زیاد انسانی و مادی منجر شد را دریافت کردیم».

بشار اسد در این پیام تاکید کرده است: «کاملا اطمینان داریم که رهبری و مردم جمهوری اسلامی ایران قادرند پیامد‌های این فاجعه را پشت سر گذاشته و با غلبه بر آن، تمام ویرانی‌ها را دوباره بازسازی کنند».

وی اضافه کرد: «اینجانب به نام خود و به نام ملت عرب سوریه همدردی خود را با شما در این مصیبت مورد تاکید قرار می‌دهم و رحمت واسعه برای قربانیان، صبر و شکیبایی برای خانواده‌های آنان و شفای عاجل برای مجروحین را از درگاه خداوند بلندمرتبه مسئلت دارم».

در بخش پایانی پیام رئیس جمهور سوریه آمده است: «خداوند کشور و ملت برادر دوست ایران را از تمام گسل‌های روزگار مصون بدارد».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
شکرا جزیلا
آخرین اخبار