مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از منازل مسکونی ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر شهر‌های سیمرغ و جویبار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به همراه ریاحی مشاور استاندار در امور ایثارگران به منظور بررسی وضعیت منازل مسکونی ایثارگرانی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند، امروز در نقاط روستایی شهر‌های جویبار و سیمرغ حضور یافت.
  مظلومی، از نزدیک با ایثارگران  آسیب دیده دیدار و از بخش‌های مختلف منازل این عزیزان بازدید کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین در شهرستان های جویبار و سیمرغ از منازل سیل زدگان خانواده شهدا و ایثارگران بازدید کرد.

مظلومی در حاشیه بازدید از منازل ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر مازندران گفت: شناسایی اولیه منازل مسکونی خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که در جریان سیل هفته گذشته خسارت و آسیب دیده اند،  صورت گرفته است.

وی گفت: هماهنگی لازم با رؤسای بنیاد‌های شهرستانها در خصوص میزان خسارات به خانه‌های مسکونی و باغات کشاورزی ایثارگران در شهر‌هایی که در معرض سیل قرار گرفته اند بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه بطور مستمر با خانواده‌های ایثارگران آسیب دیده از  سیل در ارتباط هستیم افزود: در صورت بروز هرگونه مشکل، در تمام ساعات برای خدمات رسانی به این افراد آماده هستیم.

همچنین مدیر کل بنیاد مازندران به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات ایثارگران آسیب دیده بصورت حضوری جلسه‌ای با فرمانداران شهر‌های سیمرغ و جویبار برگزار کرد.
 
انتهای پیام/م

بررسی وضعیت سیل زدگان ایثارگر در سیمرغ و جویبار

برچسب ها: ایثارگران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.