رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: وزش شدید باد و گرد و غبار از روز گذشته تا کنون سبب کاهش دید در محور‌های زاهدان- بم، زاهدان - زابل و زاهدان -میرجاوه شده است.

توفان سبب کاهش دید در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت:همزمان با دور دوم سفر‌های نوروزی برابر استعلام از پاسگاه‌های پلیس راه سیستان و بلوچستان وضعیت ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

وی با توجه به شرایط جوی فوق و کاهش دید افقی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه در این محور‌ها سفری ایمن برای خود و دیگران فراهم کنند تا شاهد حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

به گفته رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان هم اینک وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب نواحی مرکزی و برخی نقاط نیمه شمالی این استان است.

محمود دیانتی افزود: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی تا پنج شنبه پیش رو وزش باد در سیستان و بلوچستان شدید است.
وی ادامه داد: توفان شن در محور‌های مواصلاتی زاهدان - بم و ایرانشهر - بم سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد‌های جاده ای، ریلی و هوایی وجود دارد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: شرایط برای بارش‌های پراکنده باران گاهی رعد و برق و تندباد موقتی برای امروز و فردا در ارتفاعات مرکزی و جنوبی این استان مهیاست.

انتهای پیام/ع

توفان سبب کاهش دید در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار