استاندار اصفهان گفت:با توجه به سطح بارش ها و مدیریت صورت گرفته در روزهای اخیر، خوشبختانه مشکل خاصی در استان صورت نگرفت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در دیدار نوروزی با عالم ربانی، آیت الله ناصری، ضمن تبریک سال نو با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و گزارش بارندگی‌های چند روز اخیر، اظهار کرد: با تفضل خداوند، تاکنون بارش‌های مطلوبی را در استان شاهد بودیم.

وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر، افزود: با توجه به سطح بارش‌ها و مدیریت صورت گرفته در روز‌های اخیر، خوشبختانه مشکل خاصی در استان صورت نگرفت و امیدواریم که با این بارش‌ها سالی با دغدغه کمتر در خصوص تامین آب آشامیدنی را در سطح استان شاهد باشیم.

حضرت آیت الله ناصری نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته، با ارائه رهنمود‌هایی به مدیریت استان و مدیران، مبنی بر خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد و اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که همه اعمال، رفتار و تصمیمات ما در پرونده اعمالمان نزد خدا باقی خواهد ماند و و در این راستا توجه هرچه بیشتر به مستضعفین و خدمت به مردم ضروری است.

آیت الله ناصری تاکید کرد: باید انجام فعالیت‌ها بر محور رضایت الهی و رضایت امام زمان (عج)، باشد و ارزش هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست. 

 
انتهای پیام/م 
 

دیدار نوروزی استاندار اصفهان با حضرت آیت الله ناصری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار