رئیس جمهور در جمع مردم روستای سیل زده کردخیل ساری گفت: دولت با همه توان در کنار و در خدمت مردم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور در جریان بازدید از مناطق سیلزده مازندران در جمع مردم روستای سیل زده کردخیل ساری گفت: دولت،  نهاد‌ها ، جمعیت هلال احمر، امدادگران و نیرو‌های مسلح با همه توان در خدمت مردم هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم و مشکلاتی که پیش آمده را رفع نماییم، افزود: خیلی خوشحال هستم که مردم عزیز در  حالیکه سختی و رنج کشیدند اما از مسئولان رضایت دارند.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران به فکر هم هستند، افزود:با این روحیه بلند و مهمان نوازی که مردم دارند اگر هیچ مشکلی هم نداشتند بیش از این نمی توانستند لطف کنند.

رئیس جمهور گفت: برای همگان غم و رنج بود که در آغاز سال نو در کنار رحمتی که خداوند با بارانش نازل کرد، برای زندگی عده‌ای از هموطنان عزیز بواسطه سیل و سیلاب، مشکلاتی پیش آمد.

حجت الاسلام روحانی افزود: به همه آن‌هایی که مسکن‌شان خسارت دیده ، یا شغل، دام و زمین کشاورزی‌ آنان دچار آسیب شده است، حتماً هم کمک بلاعوض  و هم  تسهیلات بلندمدت کم‌بهره پرداخت می شود.

رئیس جمهوری دقایقی قبل پس از بازدید از روستای سیل زده کردخیل ساری برای شرکت در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در استانداری مازندران حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/ک


دولت در کنار مردم سیلزده مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.