معاون هماهنگ کننده ناجا در ساری از به کارگیری ۲۰۰ هزار نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف در طرح نوروزی پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در ساری با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس از به کارگیری ۲۰۰ هزار نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر تامین نظم و امنیت مسافران نوروزی، امداد رسانی و مردم یاری به سیل زدگان نیز اضافه شد.

وی ملاک ارزیابی عملکرد پلیس را میزان رضایتمندی مردم دانست و افزود: با توجه به بررسی‌های میدانی حضور پلیس در جاده‌ها و شهر‌ها مشهود است و مردم نیز به صورت عمومی از عملکرد پلیس احساس رضایت دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: هر چند وظایف ذاتی و قانونی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است، اما در زمان بروز بحران و ایجاد مشکل برای شهروندان، ناجا از جمله سازمان‌هایی است که در کنار دیگر سازمان‌ها به کمک شهروندان آمده و امداد رسانی می‌کند.

سردار نوری نژاد، حضور در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی برای تسهیل در تردد خودرو‌ها و باز نگه داشتن جاده در کنار عوامل راهداری، مردم یاری و امدادرسانی به سیل زدگان را از جمله این خدمات مضاعف برشمرد.

وی با اشاره به حضور یگان ویژه به عنوان یک نیروی مقتدر و پرصلابت در مناطق سیل زده و امداد رسانی به سیل زدگان، حضور ماموران پلیس راه و راهور در خیابان‌های مملو از آب و سیل و در مناطق کوهستانی و برف گیر برای هدایت خودرو‌ها را از دیگر خدمات پلیس به شهروندان برشمرد که فراتر از ماموریت‌های ذاتی در حال انجام است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی در ذهن مردم، نماد نهادی خدمتگزار است، افزود: مجاهد فی سیبل الله بودن یعنی داشتن روحیه بسیجی و جهادی و خدمت بی منت به مردم است.

معاون هماهنگ کننده ناجا هدف خود از سفر به استان‌های گلستان و مازندران را ابلاغ تدابیر فرمانده ناجا درخصوص امدادرسانی و مردم یاری به مردم سیل زده در این مناطق اعلام کرد و افزود: روزانه ۳۰۰ شهروند در بهداری نیروی انتظامی در مناطق سیل زده استان گلستان، خدمات درمانی و پزشکی دریافت می‌کنند.

وی از توزیع امکانات و مواد غذایی در بین سیل زدگان خبر داد و گفت: نقل و انتقال سیل زدگان در روستا‌های سیل زده با استفاده از شناور‌های دریابانی ناجا از دیگر اقدامات نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/آ

لزوم افزایش تحرک سازمانی با گفتمان سازی و همکاری با سازمان‌های دیگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار