سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: والیبال ایران یک چهره بین المللی دارد و نیاز است والیبالیست‌ها اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنند.

محمدی راد: مهم است که والیبالیست های ما از لحاظ یادگیری زبان اقدام ویژه ای کنندرحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: آگاهی مربیان و والیبالست‌های کشور ما نسبت به گذشته پیشرفت کرده است و در حال حاضر اکثریت بازیکنان ما دانشجو رشته تربیت بدنی هستند.

او تصریح کرد: والیبال ایران بعد از پیروزی انقلاب به یک چهره جهانی تبدیل شد و به بالاترین سطح خود رسید. در والیبال امروز دنیا یادگیری زبان انگلیسی اهمیت ویژه‌ای دارد به خصوص زمانی که شما به عنوان یک مربی یا بازیکن با یک خبرنگار خارجی رو به رو می‌شوید و او از شما سوالاتی می‌پرسد اگر به عنوان یک ایرانی بتوانی با تسلط به آن خبرنگار جواب بدهی، باعث حفظ آبروی ایرانیان در دنیا می‌شوید.

مسئولیت استعدادیابی را فدراسیون والیبال برعهده دارد

محمدی راد ادامه داد: بهترین سن برای شروع والیبال ۹ تا ۱۶ سال است که یک فرد در دوران رشد قدی خودش قرار دارد و این سن فرصت مناسبی است تا یک نوجوان قبل از ورود به تیم ملی نوجوانان تکنیک‌های ورزشی والیبال را کامل بیاموزد و شناختش نسبت به این ورزش کامل‌تر شود.

او افزود: این رده سنی بهترین زمان برای استعدادیابی نوجوانان است که در کشور ما در ارتباط با مسئله کشف استعداد باشگاه‌ها کاری انجام نمی‌دهند و مسئولیت استعدادیابی را خود فدراسسیون والیبال بر عهده می‌گیرد، فدراسیون بعد از شناسایی بازیکنان توانمند آن‌ها را به مربی تیم ملی نوجوانان معرفی می‌کند.

بازیکنان جوان ما می‌خواهند سطحشان را بالا ببرند

سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: والیبالیست‌های ما در گذشته پیشنهاد‌هایی برای بازی در لیگ‌های مختلف جهانی داشتند و امروز خیلی از بازیکنان ما که اغلب آن‌ها جوان و بسیار با پتانسیل هستند می‌خواهند سطح تجربیات و دانش فنی خودشان را با بازی در یک لیگ خارجی بالا ببرند و این موضوع برای آینده والیبال ایران ثمره خوبی خواهد داشت.

پیشرفت والیبال بعد از انقلاب اسلامی مدیون برنامه ریزی درست بود

محمدی راد در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی‌های مناسب و سرمایه گذاری در بخش پایه باعث شد تا والیبال ایران به شکوه امروز برسد. ما انتخاب‌های مناسبی در بحث سرمربیگری و هدایت تیم ملی داشتیم و این انتخاب‌ها بود که باعث شد ضعف‌های ما برطرف شود. ولاسکو با برنامه مناسبی که فدراسیون والیبال تنظیم کرده بود از اعتبارش برای جهانی شدن والیبال ما استفاده کرد. زمانی که پای والیبال ایران به تورنمنت‌های معتبر بین المللی باز شد دیگر رقبای آسیا حریفان راحتی برای بازیکنان ما شدند.


بیشتر بخوانید:

صادقی: تحصیلات عالیه دختران والیبالیست ما ثمره انقلاب است

خوش‌خبر: هیچ مبلغی از سوی هدایتی به حساب فدراسیون واریز نشده است

کولاکوویچ: اولویت اول ما المپیک است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار