استاندارایلام گفت: با تزریق اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی جاده بدره به سیروان تا نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

جاده بدره به لومار، تیرماه سال جاری افتتاح می‌شود

به گزارش گروه  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، در سفر به شهرستان بدره که با همراهی نماینده مردم استان درمجلس صورت گرفت با حضور در منزل شهید علی دوستانژاد خانواده شهدا را مظهر صبر، ایثار و مقاومت دانست و گفت: امنیت امروز ما مدیون خون‌های پاک شهیدان است.

استاندار ایلام در ادامه از طرح‌های راه سازی بدره به سیروان و فاز دوم واریانت چشمه شیرین در مسیر بدره به دره شهر بازدید کرد.

استاندار ایلام اذعان کرد: با تزریق اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی جاده بدره به سیروان تا نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

در این راستا کاظم زاده نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان بدره دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید از شروع به کار جاده بدره به میمه در شهرستان دهلران درسال‌جاری خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از ردیف‌های ملی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم استان همچنین از اتصال دو شهرستان بدره به دره شهر به آزاد راه هم خبر داد و گفت: باند دوم جاده بدره به دره شهر در روز‌های آینده شروع، و این جاده در نهایت به آزادراه خرم آباد-اندیمشک وصل می‌شود.

استاندار ایلام در ادامه از دو طرح مهم کشاورزی شهرستان بدره بازدید کرد.

وی در بازدید از ایستگاه پمپاژ زید زرانگوش تلخاب که قراراست ۶۰۰ هکتاراز زمین‌های دیم را به آبی تبدیل کند، تصریح کرد: با رایزنی صورت گرفته با مدیرعامل برق منطقه غرب مشکل برق این ایستگاه رفع و درسال جاری از محل اعتبارات استانی ۳۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص می‌یابد تا عملیات اجرایی آن پایان یابد.

استاندار ایلام همچنین از موافقت وزیر نیرو به تخصیص حق آبه برای دشت هندمینی وآبی کردن ۴۰۰۰ هکتار از زمین‌های دیم این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/ه

بازدید استاندار ایلام از پروژه های شهرستان بدره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.