توزیع بیش از ۵۰۰ تن سیب و پرتقال در هرمزگان

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: از ۲۶ اسفندماه ۹۷ بیش از ۲۷۰ تن سیب و ۲۲۰ تن پرتقال بین شهروندان هرمزگانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته برای تنظیم بازار میوه برنامه‌های لازم صورت گرفت و در این مرحله توزیع میوه که از ۲۶ اسفندماه ۹۷ در سراسر استان آغاز شد بیش از ۲۷۰ تن سیب درختی قرمز و زرد و ۲۲۰ تن پرتقال والنسیا توسط مراکز توزیع بین شهروندان هرمزگانی توزیع شد.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ درصد میوه ذخیره سازی شده توزیع شده است، افزود: مرحله دوم توزیع میوه تنظیم بازار از ۴ فروردین ماه در سراسر استان آغاز شد و تا پایان ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ با توجه به درخواست مصرفکنندگان ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه میزان هزارتن سیب و پرتقال نوروزی در سردخانه‌های استان برای تنظیم بازار خریداری و ذخیره سازی شده بود، گفت :میزان ۵۰۰ تن پرتقال جنوب و ۵۰۰ تن سیب زرد و قرمز سمیرم در سبد‌های پلاستیکی در قالب این طرح خریداری و ذخیره سازی شده است.

اسدپور با بیان اینکه میوه‌های نوروزی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شودافزود: در حال حاضر سیب درختی با قیمت مصوب ۶ هزار تومان که به تازگی تعدیل شده است و پرتقال با قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در استان هرمزگان عرضه می‌شود.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی برای تنظیم بازار عید و جلوگیری از افزایش قیمت در این ایام میوه بیشتری به بازار تزریق میکنند.

انتهای پیام/ف

توزیع سیب و پرتغال در بازار هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.