سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان عصر روز هفتم فروردین ماه ۱۳۹۸ از غرفه هنرمندان ایرانی در نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی بازدید کرد.

حضور جمهوری اسلامی ایران در نخستین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی در عمانبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان عصر چهارشنبه هفتم فروردین ماه ۱۳۹۸ از غرفه هنرمندان ایرانی در نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی بازدید و با آنان گفت‌وگو کرد.

سفیر کشورمان در سخنانی در جریان این بازدید که با حضور رایزن فرهنگی و رایزن بازرگانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان انجام شد، با اشاره به روابط برادرانه و دوستانه دو کشور ایران و عمان، گفت: پیوند تاریخی و فرهنگی دو کشور باعث شده است تا علاقه فراوانی میان دو ملت به یکدیگر وجود داشته باشد و این امر می‌تواند زمینه را برای توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک ایجاد نماید.

وی با تقدیر از مجموعه هنرمندان ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در جهت گسترش روابط تهران و مسقط تاکید کرد.

در این بازدید، همچنین ناصر پلنگی استاد دانشگاه و هنرمند پر آوازه کشورمان نیز توضیحاتی درباره برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه رشته‌های هنری برای علاقه مندان ارائه نمود.

نخستین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی عمان از هفتم تا دهم فروردین با حضور بیش از یکصد و بیست هنرمند از۲۲ کشور جهان در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های عمان در مسقط پایتخت این کشور برپا می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار