به تازگی برخی کاربران با انتشار تصویری از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حاشیه‌هایی را برای وی به وجود آوردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از چهره‌های است که پس از سیل استان گلستان به سرعت به شمال کشور رفت و شخصا در میدان خدمت حضور پیدا کرد.

اما به تازگی برخی از کاربران با اتکا به یک تصویر، شایعه‌ای را به وی منتسب کردند.

1
 
 
اما واقعیت ماجرا چیست؟

خانمی که در تصویر حضور دارد فائزه کابلی عکاس باشگاه خبرنگاران جوان است، محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این ماجرا را روایت کرده است:

«این چند روز از دیدن تصاویر هموطنان عزیز سیل زده ام بسیار ناراحتم و هر چه می‌بینم غم و اندوه است، اما در میان این آلام حضور گرم مردم و مسئولان از قشر‌ها و تفکرات مختلف کمی از اندوه آدم کم می‌کند، چند روزه از مهندس فتاح عزیز تصویری منتشر میشه که در اون داره به خانمی که در آب گیر کرده کمک میکنه و همین کمکش هم باعث آسیب دیدن پای راستش میشه، دیروز زنگ زدم تا از او حالی بپرسم و خداقوتی بگم مثل همیشه با شعری شروع کرد:

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور

گفت: الحمدالله بخیر گذشت، من کاری نکردم همکار خبرنگار شما داشت با رشادت کار می‌کرد که یکدفعه رفت سمت یک چاله بزرگ دیگه محرم و نامحرم رو کنار گذاشتم رفتم سمتش و کنترلش کردم من اندکی پام صدمه دید که مهم نیست اگر نمی‌گرفتمش با چادر و وسایلی که داشت نمی‌تونست خودش رو کنترل کنه و خطر خیلی جدی براش پیش می‌آمد. خدا رو شکر.

خداقوتی بهش گفتم و مثل همیشه از منش او کیف کردم و البته احساس غرور کردم از همکار خبرنگارم در گلستان که تا پای جانش برای اطلاع رسانی از وضع مردم مایه می‌گذاره. خداقوت به شما خانم خبرنگار متعهد.

برادر عزیزم مهدی ترابیان امروز پنج شنبه پیغام داد که این خانم ارجمند عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان سرکارخانم کابلی است. به این خانم و همکاران جوانم در باشگاه از صمیم دل خداقوت میگم.».

همزمان با این شایعه، آمدنیوز شایعه شبکه من و تو که همزمان با سفر روحانی به عراق ساخته و ادعا کرده بود کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مردم ایران را به زنان بی‌سرپرست عراقی اختصاص داده بود را منتشر کرد.
 
1

پیش از این نیز بار‌ها شبکه ضدانقلاب من‌وتو و کانال تلگرامی ضدانقلاب آمدنیوز هم شایعه هزینه کردن صدقه‌های مردم در کشور‌های فلسطین، یمن، لبنان و سوریه را مطرح کرده بودند.

این شایعات توسط رسانه‌های معاند درحالی منتشر می‌شود که این صدقات مردم ایران نیست که برای خارج از کشور خرج می‌شود بلکه شعبی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، آذربایجان و تاجیکستان ... دارد که برای مردم همان جا هزینه می‌شود.

1
 
1
 

منبع: فارس


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
دروددددددد بر فتاح
زنده باددددددد فتاح
درود بر سرباز واقعی دین و اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۱۵:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
مسئولین خدمتگذار شما برای رضای خدا و خلق خدا قدم بردارید و از پارس شغالها بیمی به خود راه ندهید چون خدا پشتیان مومنین است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
یک کانال تلگرام هست که مستقیما آی پی هاش از عربستان سعودی هستش و مزدور و ضد انقلاب هستش و دویست هزار عضو داره و پستش زیاد فروارد شده دیده میشه و این شایعه ابتدا از اون کانال تلگرام شروع شد اسم کانال مزدور و جیره خوار عربستان که کارش عین آمد نیوز ایجاد شایعه و خود تحقیری ملی هست اسمش مملکته هستش لطفا بیایم باهاش مقابله کنیم در فضای مجازی و زات این جور کانال هارا فاش کنیم
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
اون کانال بیگانه تمام مخاطبانش رو از دست داده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
احسنت به اقای فتاحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
ما مردم مسلمان و......ایران از هر قشر و طایفه با هر مذهب و دینی که داریم کنار هم در صلح و ارامش زندگی می‌کنیم.و بی تفاوت به مشکلات چه از نظر بلایای طبیعی وچه از نظر مالی و چه از نظر توطعه و دسیسه شما دشمنان تروریست که قصد ضربه زدن به مملکت و ریخته شدن خون مردم بی‌گناه را دارید نیستیم و همیشه سعی در رفع مشکلات خود و دیگران و کشور وحتی از دستمان برآید در رفع مشکلات مردم مظلوم کشورهای همسایه کوتاهی نکرده و با جون و دل به کمک همنوعان خود به کوری چشم شما دشمنان بزدل و شیطان صفت می شتابیم. و لازم نیست شما فلک زده ها به فکر ما و برای ما تصمیم و خط مش ترسیم کنید برید به حال خودتان چاره ای بی اندیشید که خیلی بدبخت و اواره در این کره خاکی هستید.حتی قابل ترحم هم نیستید.ای فلک زده ها.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۰۹:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
زم خائن وطن فروش بروبمیربهتره برات
Iran (Islamic Republic of)
عادل حزباوی
۰۹:۵۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام وخداقوت به همه
جا تاسفه برای اونایی که دنبال شایعه پراکنی هستن ودنبال سوژه میرن که البته کارشون مهم نیست وباید اینها رو پشت سرمون قرارشون بدیم بنظرم آقای فتاح ودیگر مسئولانی که بااخلاص پای صحنه هستند اصلا توجهی به این شایعات واهی نکنند بزار اونا از دق کردن منفجربشن البته همیشه از اول تا الان بوده وهست هرکی بیشتر تلاش کنه بیشتر مورد هجمه قرار میگیره
#شایعات
#دروغ پردازی
#تلاش مخلصانه
#فتاح
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz & iran
۰۹:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
با اون پاتکی که سربازان گمنام امام زمان ( عج ) به این وطن فروشان و خود فروشان زدن ، خیلی پررو ` و نادانند که بازهم درباره ی مردم و کشور خودشون نفاق و فتنه انگیزی میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
عموموسی سلامت آسایشگاه ثارا... تهران
۰۸:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
واقعا اقای فتاح از نیروهای گمنام هستن همیشه کارش خدایی انجام میدهد تعریف میکنم خیلی جالب است درزمان وزیر نیرو دولت سابق بودند ملاقاتی من امده بودند گفتم من یه جانباز به انرژی برق وابسته هستم اگر به فرض هم بدهکار داشته باشم که خدارو شکر نداشتم به اشتباه برق تخت وتشک برقی ام را در این گرما قطع کردند؟ایشان بلا فاصله بامسول اصفهان تماس میگرند بدون که من خبر داشته باشم ورفتن...بعدخانواده ام از ازصفهان تماس گرفتن گفتن چکار کردی ما فکرکردیم برای دستگری ما امدن باچندتا ماشین خاک وغبارکوچه بلندشد در زدن با گل و شیرینی به درب منزل آمدند و از ما معذرت خواهی کردند که برق به اشتباه قطع کردند. این خاطرات فراموش نشدنیه خدا قوت یاعلی
-
علی
۰۸:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
چی میگه این رمال دروغگو ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
دست امثال زم و من و تو و سایر شبکه های آبدو خیاری معاند برای مردم رو شده .دیگه کسی به چرت و پرتاشون توجه نداره .اونهایی هم که نگاه میکنند برا خنده و مسخره کردن این شبکه ها نگاه میکنند ...
در ضمن برای ایرانی فرقی نداره .هر جا نیاز باشه کمک میکنه .تاریخ را ورق بزنید به مسیحی و...هم کمک کردیم .حال بعضی نمک نشناس و معاندین ،اون به قضاوت مردم نجیب و شریف ایران .
در ضمن این کشورهایی که ایرلن باهاشون تعامل داره خودشون پولدار و ثروتمندند .شما جوش نزنید . و این که به فرض اینکه ما با عراق روزی جنگ داشتیم .اون به تحریک امریکا و دستنشانده ای چون صدام بوده .و دیگر اینکه ما ایرانیهای اصیل داریم به بد کننده خود هم نیکی کنید .چون ارامش و زندگی بهتر در این هست .
پش شما شبکه های معاند ،اگر دین ندارید و جوانمردی ندارید حداقل ادم باشید .
Germany
محمد زاده
۰۷:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
یکی از مصادیق عمق بخشیدن به تفکرات و روشهای جاری توسط مردم عزیزمان که در بیانات مقام معظم رهبری است، تفکر صحیح پیرامون همین گونه اتفاقات است!!!!
دشمن ، کارش دشمنی است ! اما وظیفه ما در مقابل این دشمنی ها ، عمق بخشیدن به تفکرات خود و دیگران است!!!!
و......
ضمنا" با عرض خدا قوت به تمام عزیزانی که به یاری سیل زدگان شتافتند ، آرزوی بیداری برای خفتگانی که چشم و گوش و فکرشان به سمت و سوی شبکه های خبری معاند وبیگانه است را داریم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
این شبکه ها واقعا چندش آور شدن
Iran (Islamic Republic of)
محسن پرچمی
۰۶:۴۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
این هم حماقت جدیدشون هست.... خدایی دقت کردین همش تیرشون به سنگ میخوره.... از رو هم نمیرن این امد نیوز و من و تو .‌..
Belgium
ایرانی
۰۶:۲۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
خدا قوت به خبرنگار خبرنگاران جوان و آقای فتاح . این کانالها به دنبال چند دلاری که جلویشان می‌اندازند . آنها اینطوری پول در می‌آورند و خانم خبرنگار هم از طریق وجدان کاری و جان خود را برای وطن به خطر انداختن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
هیچکدام از رقبای سیاسی سپاه و کمیته امداد و سازمانهای انقلابی نیومدن در صحنه حاضر بشن و فقط از دور دارن اینارو تخریب میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ساعد
۰۲:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
اقای فتاح انسانی شریف وپاکدست درتمام دوران زندگیش بوده واقعیت انسان را اوداراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
در خلوص سه نفر در نظام جمهوری اسلامی نباید شک داشت ۱ رجایی ۲ ربیعی ۳ فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
اگه دولت چند نفر مثل آقای فتاح در میان وزیراش داشت حالا مردم در این وضیعت نبودن
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۱:۰۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
بغض وکینه ضدانقلاب چقدرشدیداست که به هروسیله ای میخواهندچهره انقلاب راخراب کنند وحتی ازاشکارشدن حقیقت هم نمیترسندوحاضرند ابروی نداشته خودراصرف ضربه زدن به اسلام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۰:۴۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
الان اگه آقای فتاح کمک نمی کردن چه حرفا که نمی زدن حالا که به اون خانم کمک کردن باز دارن تخریب می کنن به نظرم اصلا به این جور حاشیه سازیا توجه نشه فقط خدمت به خلق الله. اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
شوماخر راینی
۰۰:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
به یه مشت اپوزوسیون نادان چه؟ بماند که اقای فتاح از گروه مسیولان با غیرت است و حسابش از بقیه جداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
این وطن فروش های خائن که از سرویس های جاسوسی انگلیس و امریکا و اسرائیل و آل سعود پول می گیرند و دریوزگی ترامپ را می کنند تا به کشور ما حمله کند و اموال مردم ایران را بلوکه کرده و به دشمنان ملت ایران بدهند حق ندارند در مورد این چیزها صحبت کنند اینها نگران همگرایی ملتهای مسلمان و مقاوم منطقه هستند ما خوب میدانیم که اینها چه اهداف شیطانی از این لجن پراکنی ها دارند من وقتی پولی به صندوق صدقات کمیته امداد امام خمینی می ریزم رضایت کامل دارم مسوولان کمیته در هر جایی که صلاح می دانند در هر کجای از جهان هزینه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
مگه کار خلاف قانون یا خلاف شرع کرده آقای فتاح که اینقدر آدم های منافق بهش ایراد میگیرن؟چون هیچ خانومی اونجا نبود آقای فتاح هم کمکش کرد.
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
سالهاست که شایعات بی اساس وپایه گوش مارا پرکرده ازاول انقلاب وزمان جنگ وتوطعه منافقین و...... .ضرب المثلی خارجی میگه دروغ هرچه عجیب ترباشه قبول کردنش رااحتتره.اینا هم واسه شایعات ازهمین ترفند بهره میبرند.اما همه اینا خار وخسی شناورند دردریای بیکران انقلاب .اللهم عجل لولیک الفرج
Canada
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
جناب زم .دلم در خارج پوکید .میشه فالی بگیری حالا هر چه خودتت صلاح میدانی .شمع یا قهوه و یا چای
چه رنگ شمع روشن کنم
Canada
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
هر کسی که محتاج باشه .حالا هر کجایی که باشه .انسانیت ایجاب میکند .کمک کنیم .پس به توی رمال گیر مربوطه نیست
Canada
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
من بجای این اشخاص بودم .بعد از اینکه زم ابروی همه را برد .سیاست را ول میکردم .چونکه دیگه جاهل هم باورتون نمیکنند .
Canada
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
اقای زم .واقعا استعداد خوبی در فالگیری داری .تبریک .مبروک
نیت کردم میشه یک فال قهوه و یا شمع بگیری .ممنون
Canada
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
رفت نیوز با این همه افتضاح .مگر هنوز حرفی واسه گفتن داره
دستت بدجوری رو شده
حنایت رنگی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
وظیفه صدا و سیماست که با حداکثر قدرت و تمام وقت مردم را از فتنه و شایعات ضد انقلاب آگاه کند...
Canada
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
اقای زم توضیح بده که در طول هفته چه رنگ لباس بپوشیم و چه رنگ شمع روشن کنیم
Canada
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
هر کس شایعه بسازد .فرقی با زم رمال و کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و خانم مسیح ندارد .پس خود دانید .
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۲۲:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
جناب آقای فتاح ازنیروهای انقلابی وارزشمندوفردی سرآمد هستند...
قطعاً قطار درحرکت راسنگ می زنند...
وقتی شخصی را دشمن درمسیرتخریبش حرکت میکند بدین معناست که او درست عمل نموده است.‌.‌.
آفرین به غیرتت ای مسئول مسلمان وانقلابی...
Canada
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
اقای زم .شمع سبز روشن کردم .دودش بکطرف میره .بگو خوبه یا بد است .چکار کنم
کی کارتت را در فال شروع میکنی .بی صبرانه منتظریم
Canada
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مگر رفت نیوز رویش میشه .چرندیات و مزخرافات بگه
بعد از اون ابروریزی خودش و بقیه همکارانش
چقدر خنگ تشریف داره .کدام نادان روی این رمال سرمایه گذاری کرده .واقعا که
Canada
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
رفت نیوز .مگر کار جدیدش رمال گیری و فال شمع و قهوه را شروع نکرده .فقط استعداد در فال و رنگ شمع داری و بس
Canada
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
خیلی راحت میشه روی صندوق خیریه بوسیله فتو شاب این مطلب را به عربی نوشت .
حالا برای یک در صد هم بگوییم .درسته .خیریه را میشود هر جا که مردم مختاج ترند .هزینه کرد ِواقعا روی سنگ پای قزوین را هم کم کردند .به تو خاین .جاسوس .فتنه چه مربوطه .
ما صدقه میدهیم و خواهیم داد .حالا هر کجا دولت صلاح دید .خرج کند .به تو چه مربوطه .مزدور احاره ای .جیره خوار استعمار
Canada
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
حتی دیوانه .جاهل هم به کانالهای من وتو و رفت نیوز و بی بی سی اعتماد ندارن.مجبور به ساختن این کلیپ های دورعین هستند .که حقوق خاینی و جاسوسی و مزدوری شون قطع نشه .مردم این دشمن های واقعی کشور را خوب شناخته اند که همشون فرصت طلب و به دنبال سود خودشون هستند و بس
قرار بود کانال شون تبدیل به کانال رمال گیری و فال شمع و قهوه شود .منتظریم فالی برایمان بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا لعنت کند شایعه سازها را ووجدان ندارن وهمیشه شخصیت خود را به دیکران نسبت می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید به مهندس فتاح عرض میکنم دمش گرم اگه همه مدیران مثل مهندس کار می کردند ایران گلستان میشه کار باید جهادی باشه برای خدا باشه ما نباید از من تو و بی بی سی سی توقع دیگه ای داشته باشیم اونها این کارا تو ذات شان است پول میگیرند برای همین چاپلوسی ها اگه از ما تعریف کنند باید به کارمون شک کنیم به گفته حضرت روح الله حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
شایعه را دشمن می سازد و نادان هم باور می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
همیشه آدم های پست و خودخواه دون مایه آماده ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند حتی از سیل.، هرکی که اینا بهش میتازند، مطمئنا کارشو درست انجام داده، برا همین میخوان تخریبش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
پست ترومزخرف تر از این آمدنیوز وطرفداراش فقط بی بی سی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم برای کسی که خبراار رسانه های بیگانه می گیرن چهل سال بامن تووشماها دشمن هستند ودشمنی می کنن یعنی ایقدر آدم بی عقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
افرین خوب کردی کمک کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
غیور مردان نیروهای مسلح سربازان علی خدا قوت ای تکیه گاه روزهای سخت ملت خدا یارتان