بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: امروز تیم برتر میدان ما بودیم و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد کفشگری بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره تساوی این تیم برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: شرایط تیم ما خوب بود، اما از موقعیتمان استفاده نکردیم و در هر ۲ نیمه تیم برتر زمین مسابقه بودیم. نساجی تیم شهرم است و عرق و تعصب خاصی به این تیم دارم، اما امروز تیم برتر میدان ما بودیم. اگر ما از موقعیتمان استفاده می‌کردیم در آن صورت می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم، اما قسمت نشد. در مورد خودم هم باید بگویم بعد از ۳ ماه مصدومیت امروز توانستم بازی کنم و علی دایی دوباره به من اعتماد کرد. شرایطم بد نبود و تا جایی که توانستم به تیمم کمک کردم.

کفشگری درباره صحنه مشکوک پنالتی که در دقیقه ۷۵ برای تیم سایپا گرفته نشد، گفت: در آن صحنه قبل از اینکه من شوت بزنم توپ به دست مدافع حریف خورد و داور زمانی که من شوت زدم به بازیکن ما کارت داد. به نظرم آن صحنه پنالتی بود و کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند.


بیشتر بخوانید:

مرزبان: نفت شخصیت خوبی پیدا کرده است/ قبل از پایان سال به بازیکنان پول می‌دهیم

دایی: کشتی، ورزش ملی ما است و باید حرف اول را در دنیا بزند

دایی: قطبی جنبه باخت ندارد/ برخی‌ها با خوب حرف زدن همه را فریب می‌دهند


انتهای پیام/ 

اظهارات کفشگری درباره تساوی سایپا برابر نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار