سردار هداوند اقدامات نیروی انتظامی تهران بزرگ در تعطیلات نوروزی ۹۸ را تشریح کرد.

کاهش 70 درصدی تلبفات فوتیسردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگیری ۲ هزار و ۸۷ سارق در پایتخت اظهار کرد: با حضور مستمر و افزایش گشت‌های انتظامی پلیس، وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروزی در شهر تهران نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد دستگیری سارقان و ۲۱ درصد کشف اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان افزایش داشته است.
 
جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه با وجود شرایط جوی نامساعد هوا و بارندگی چند روزه، حوادث رانندگی منجر به فوت ۷۰ درصد کاهش داشته است، گفت: حوادث رانندگی جرحی نیز ۳۰ درصد در نیمه اول تعطیلات نوروزی کاهش داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۹۹ هزار و ۳۵۵ مورد تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ داشتیم، افزود: پس از دریافت این تماس‌ها نزدیکترین واحد‌های گشت ۱۱۰ در حداقل زمان ممکن به آدرس‌های اعلامی اعزام و به درخواست شهروندان رسیدگی شده است.
 
سردار هداوند با بیان اینکه در نظرسنجی‌های صورت گرفته ۸۳ درصد مردم  از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در پایتخت اعلام رضایت کردند، تصریح کرد: همچنان طرح‌ پاکسازی محلات از حضور معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی در حال اجرا است.
 
جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه ۲۷۳ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۲ هزار و ۹۳۲ معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مشارکت و همکاری مردم در رعایت قانون و توجه به هشدار‌های پلیسی، مولفه مهم در ایجاد و برقراری امنیت عمومی شهروندان است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار