فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصادفات جاده‌ای در جاده‌های جنوب این استان در طرح نوروزی پلیس نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش یافته است.

تصادفات جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان هفت درصد کاهش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آمار تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ۱۲۰ تیم از ماموران پلیس راه به طور شبانه روزی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان حضور دارند، اما رعایت قوانین از سوی رانندگان برای کاهش آمار تصادفات بسیار ضروریست.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمپین «۳۰-۶۰» در حوزه پلیس راه ایرانشهر در حال اجراست از رانندگان خواست که در ورودی‌های شهر سرعت خودروی خود را کاهش داده و به علائم راهنمایی رانندگی توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، دقت در رانندگی، توجه به علائم رانندگی و رعایت فاصله طولی با خودروها، استفاده نکردن از تلفن همراه و عدم انحراف به چپ از جمله مواردیست که توجه به آن‌ها موجب سفری به دور از حادثه و به یادماندنی برای مسافران نوروزی می‌شود.

سرهنگ ستوده اظهار داشت: هر صانحه رانندگی سبب داغدار شدن چندین خانواده می‌شود و بر این اساس حتی وقوع یک تصادف نیز برای همگان ناراحت کننده است.

انتهای پیام/ع

تصادفات جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان هفت درصد کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار