رئیس پلیس راه مازندران امروز از لغو محدودیت آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز وچالوس تا اطلاع بعدی خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، کرج – چالوس و سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری پرحجم و روان است.

وی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد خودرو‌ها در محور‌های هراز محدوده رودهن به آب اسک و کندوان محدوده کرج به مرزن آباد قرار بود ساعت دوازده ممنوع و از ساعت سه بعدازظهر امروز یکطرفه شود به علت شرایط عادی تا اطلاع بعدی دو طرفه است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس راه ترافیک‌های پرحجم که به صورت پست خردگی، ایست و حرکت به مسافت بیش از ۴ کیلومتر در جاده‌های استان مشاهده کند ، محدودیت ترافیکی اعمال  می‌کند، افزود: این محدودیت ترافیکی عصر امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین دوباره اعمال می‌شود.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.