فرماندار شهرستان گناوه خبر از جمع آوری موتور‌های چهارچرخ بدون مجوز از ساحل شهر گناوه داد.

موتور‌های چهارچرخ بدون مجوز از ساحل گناوه جمع آوری شدندسید علی پاکنژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با بیان اینکه هر ساله شاهد ورود مهمانان زیادی به شهرستان گناوه هستیم افزود:تمام تلاش ما بر این است که میزبان خوبی باشیم و ساحل بکر گناوه را به بهترین شکل ممکن در اختیار گردشگران قرار دهیم.

وی بیان کرد:چندسالی است موتور‌های چهارچرخ مزاحمت‌هایی را برای گردشگران ایجاد کرده اند در نتیجه امسال در جهت ساماندهی آن‌ها پنج پیست در مکان‌های مختف ساحل برای چهار چرخ‌ها جانمایی کرده ایم تا به مردم خدمات لازم را ارائه دهند.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: متاسفانه شاهد بوده ایم چهارچرخ‌های بدون مجوزی در سایر نقاط ساحل فعالیت می‌کنند و حتی سبب اتفاقاتی برای مسافرین نوروزی شده اند.

پاکنژاد گفت:امروز طرح جمع آوری چهرچرخ‌های بدون مجوز با کمک نیروی انتظامی، دریابانی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری، فعالین فضای مجازی و اجتماعی اجرا شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده چهارچرخی در ساحل گناوه نباشد عنوان کرد: سال آینده باشگاه‌هایی را خرج از ساحل مشخص کرده ایم تا چهارچرخ‌ها در آنجا فعالیتشان را انجام دهند.

انتهای پیام/م

طرح جمع آوری چهارچرخ از ساحل گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.