نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر تکیه به توانمندی‌های داخلی گفت: باید به علم و عمل جوانان و متخصصان داخلی تکیه کنیم.

علم و عمل جوانان راهکار موثری برای رونق تولید استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با حضور حماسی مردم ایران و رای تاریخی آن‌ها انتخاب و با خون صد‌ها هزار شهید حفظ و حراست شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی  با اشاره به عنوان سال افزود: در ۶ ماه گذشته در راستای حمایت از تولیدات داخلی اقدامات خوبی صورت گرفته است و این اقدامات تا به رسیدن به اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی باید ادامه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر تکیه بر توانمندی‌های داخلی گفت: باید به علم و عمل جوانان و متخصصان داخلی تکیه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه آمریکا به روشنی دشمنی خود را با کشورمان اعلام و علنی کرده است، تصریح کرد:: نباید به دشمنان نظام و انقلاب دل ببندیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اروپا نیز در کنار آمریکاست و این موضوع را در ماه‌های گذشته نشان داده است، ادامه داد: آن‌ها ۹ ماه است که دارند زمان را می‌کشند.

نماینده، ولی فقیه در استان به بیانیه مقام معظم  رهبری و گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا این برنامه به خوبی اجرا شود.

وی جان باختن تعدادی از هموطنانمان را در حادثه سیل را تسلیت گفت و ادامه داد: باید همانند همیشه با سخاوت و بزرگی در کنار یکدیگر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر زنجان به ۱۳ فروردین روز آشتی با طبیعت اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم تا حضورمان در طبیعت موجب آسیب رسیدن به درختان و مزارع مردم و کشاورزان نشود.

انتهای پیام/ن
 
 

خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.