رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از مشخص شدن ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان خبر داد.

عرفان امیرخسروی، رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با پایان یافتن دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان که با عنوان شهدای عرصه نظم و امنیت نامگذاری شده بود،  ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها در دو گروه پیگیری شد، افزود: در نهایت، تیم‌های شهرداری ریگان و شقایق شهربابک از گروه "الف" و دو تیم شهرداری منوجان و شهید زحمتکشان جیرفت از گروه "ب" این رقابت‌ها به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

امیرخسروی تصریح کرد: بدین ترتیب در این مرحله دو تیم شهرداری ریگان و شهید زحمتکشان جیرفت به مصاف هم می‌روند و تیم شهرداری منوجان نیز مقابل شقایق شهربابک قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: بازی‌های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله پایانی مشخص شود.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: بر این اساس، روز ۱۶ فروردین در شهربابک، دو تیم شقایق شهربابک و شهرداری منوجان با یکدیگر رودررو می شوند و در همان روز هم در جیرفت دو تیم شهید زحمتکشان جیرفت و شهرداری ریگان به مصاف هم خواهند رفت.

امیرخسروی افزود: دور برگشت این رقابت‌ها نیز در روز ۲۳ فروردین، یعنی یک هفته بعد از دور رفت، برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال استان با نظم و کیفیت بسیار بالایی برگزار شد، تصریح کرد: از جمله اقدامات مثبتی که هیئت فوتبال استان کرمان و کمیته اجرایی مسابقات در این دوره از لیگ برتر انجام داد، این بود که برای هر بازی، در کنار کوبل داوری، ناظر داوری هم به کار گرفت تا دقت قضاوت‌ها در این دوره افزایش یابد.

امیرخسروی یادآور شد: همچنین در این دوره، هیئت فوتبال استان به نحو قابل ملاحظه‌ای دستمزد داوران قضاوت کننده در لیگ برتر استان را افزایش داد.

وی افزود: در مجموع، طی برگزاری رقابت های لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتبال استان، کمیته اجرایی مسابقات هیئت فوتبال استان با برگزاری نوزده جلسه از اولین هفته لیگ برتر فوتبال استان به ریاست دبیر هیئت فوتبال و سایر عوامل اجرایی، جزء به ‌جزء رقابت‌ها، هر هفته بررسی می شد و همین موضوع بر برگزاری مسابقات با کیفیت بالا تأثیرِ جدی داشت.

انتهای پیام/ب

تیم های برتر مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان مشخص شدند

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار