امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا در انزوای کامل قرا گرفته و با بی تدبیری رئیس جمهور خود در حال از دست دادن متحدان اش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس گفت: آمریکا در انزوای کامل قرا گرفته و با بی تدبیری رئیس جمهور خود در حال از دست دادن متحدان اش است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: اگر حکومت اسلامی نباشد قدرت به دست افراد نااهل و بی خردی می‌افتد که آینده جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی گفت: تنها حکومت جهانی حضرت مهدی بی عیب و عدالت خواه است و هیچ حکومتی در جهان رضایت کامل را در پی ندارد.

 امام جمعه بندرعباس با گرامی داشت دوازدهم فرورین روز جمهوری اسلامی ایران افزود: کدام انقلابی در دنیا وجود دارد که بعد از پیروزی، خود را در معرض قضاوت و آرای مردمی قرار دهد.

وی با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: هارون الرشید با بی احترامی و شکنجه این امام سعی در خدشه دار کردن چهره اسلام حقیقی داشت، اما به هدف خود نرسید.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با تبریک ۲۷ رجب روز مبعث پیامبر گرامی اسلام گفت: هیچ روزی پر برکت‌تر از این روز برای مسلمانان در جهان نیست و مومنان باید قدر این روز را بدانند.

وی با انتقاد از سکوت حاکمان کشور‌های عربی در جنایات اسرائیل افزود: مگر در دستورات پیامبر گرامی اسلامی چه نقصی وجود دارد که شما از آن غافل هستید.

امام جمعه بندرعباس روز سیزدهم فروردین را که روز طبیعت نام گذاری شده را گرامی داشت و از مردم خواست تا در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

وی همچنین به سیل اخیر در شمال کشور اشاره کرد و گفت: مردم باید به همنوعان خود کمک کنند تا از سختی و سردی هوا در این مدت در امان باشند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: اگر در بندرعباس به حریم دریا توجه نشود و اگر بلای طبیعی و طغیان دریا رخ دهد شهرداران چه جوابی برای این مردم دارند.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.