معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از روسای دانشکده‌ها خواست تا اقدامات احتیاطی را برای حفاظت در برابر سیل انجام دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به تاکید پیش بینی وقوع سیل در کرمانشاه از روسای دانشکده‌ها و سایر فضا‌های آموزشی می‌خواهم تا با حضور در دانشکده و بررسی همه جوانب، برای پیشگیری از خسارات ناشی از سیل احتمالی اقدام نمایند.

وی گفت : از آنجا که تعدادی از دانشکده‌ها در کوهپایه قرار داشته و بارش یکباره باران ممکن است موجب جاری شدن آب از ارتفاعات گردد لازم است احتمالات و مسیر احتمالی عبور آب بررسی شده و‌چنانچه مانعی بر سر راه قرار داشته و یا به شکلی مسدود شده است، نسبت به آزاد کردن مسیر آن قدام نمایند.

خزایی افزود : تخلیه ساختمان‌ها و مراکزی که در معرض حتمی خطر وقوع سیل هستند در دستور کار و اقدام سریع قرار گیرد و محافظت از تجهیزات گران قیمت در اولویت باشد.

وی افزود : برنامه حفاظتی دانشکده‌هایی که دارای ساختمان قدیمی بوده و ممکن است سیل منجر به آسیب جدی به آن‌ها گردد به دقت تدوین و با سرعت اجرا گردد.

خزایی گفت : طراحی محافظت از احتمال بروز مشکلات برقی و اختلالات به دنبال آن اجرا و مدیریت شود.

وی گفت : به منظور آزادسازی مسیر‌های احتمالی از ظرفیت معاونت توسعه و‌ماشین آلات راهسازی با هماهنگی شهرداری‌های مناطق و ادارات و شرکت‌های مرتبط بهره برداری شود .

 

 

انتهای پیام/د

پیش بینی وقوع سیل در کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.