مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۰۰ هزار زائر از بقاع متبرکه استان دیدن کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام حسن امیری مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون بقاع متبرکه استان میزبان ۱۰۰ هزار زائر و گردشگر بوده‌اند.
 
وی اضافه کرد: در این مدت امامزادگان حلمیه و حکیمه خانون (س) شهرکرد، حمزه علی (ع) بلداجی و امامزادگان شهرستان لردگان میزبان بیشترین زائران نوروزی بودند.

امیری ادامه داد: برای ۱۳ فروردین روز طبیعت نیز ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای اجرا در امامزادگان و بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است تا بتوان از این ظرفیت در توسعه گردشگری مذهبی در استان بیش از پیش بهره گیری کرد.

وی با اشاره به برودت هوا در نوروز امسال و وقوع بارش‌های سیل آسا بیان کرد: این وضعیت آب و هوایی سبب شد تعداد زائران امسال نسبت به سال گذشته کاهش یابد.
 
چهارمحال و بختیاری ۱۰۱ امامزاده و بقعه متبرکه دارد که در نوروز ۹۷ حدود یک و نیم میلیون زائر و گردشگر از این بقاع متبرکه دیدن کردند.

از سال ۸۸ تاکنون همزمان با عید نوروز با اجرای طرح آرامش بهاری، امامزادگان و بقاع متبرکه کشور پذیرای مسافران و زائران نوروزی می‌شوند و در این مدت هر سال با انجام نوآوری‌هایی در زمینه استفاده بهتر از ظرفیت بقاع متبرکه اقداماتی انجام گرفته است.
 
انتهای پیام/ز

۱۰۰ هزار زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری دیدن کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار