رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: تعداد قربانیان حوادثی که از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا دیروز داشته‌ایم، ۴۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: هر چند در این مدت با کاهش ۱۶ درصدی ماموریت‌ها روبه‌رو بوده‌ایم، اما تعداد قربانیان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نیرو‌های اورژانس از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تا نهم فروردین، دو هزار و ۲۰۳ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی انجام داده و به دو هزار و ۲۲۲ نفر کمک رسانی کرده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر اشاره کرد: از ماموریت‌های صورت گرفته ۴۷۷ مورد ماموریت ترافیکی و هزار و ۷۲۶ مورد ماموریت غیر ترافیکی بوده و هزار و ۹۰ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند و هزار و ۱۳۲ مصدوم در محل مداوا شدند.

دادجو بیان کرد: اورژانس با ۱۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و ۱۰ پایگاه سلامت نوروزی در آماده باش کامل مشغول خدمت رسانی به هم‌استانی‌ها ومسافران است.

وی گفت: اورژانس استان بوشهر در نقاط شلوغ و استراتژیک شهر‌ها گروه‌هایی را استقرار داده تا به صحنه نزدیک باشند و بتوانند بیماران را در محل درمان کنند و یا درصورت نیاز با صرف زمان کمتری مصدومان احتمالی را به بیمارستان اعزام کنند.

انتهای پیام/ک

اورژانس بوشهر به دو هزار و ۲۲۲ مصدوم کمک کرد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.