فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: هیچ مورد فوتی نوروز ۹۸ در تنکابن ثبت نشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در جلسه ستاد تسهیلات سفر گفت: تاکنون در ایام نوروز با توجه به اصلاح هندسی و افزایش حضور فیزیکی راهور هیچ تصادف منجر به فوتی نداشتیم.

وی افزود: ۴۸۰۵ مورد مراجعه مردم به اورژانس و فعال بودن ۲۴۰ واحد نانوایی، فعالیت ۲۶ واحد بوم گردی و پر بودن واحد‌های اقامتی از جمله موارد و آمار‌هایی است که در ایام نوروز ۹۸ باید به آن اشاره کرد.

حسینی جو گفت: روزانه ۲۶۰ تن زباله ایام نوروز در تنکابن جمع آوری می‌شود که پاکسازی مسیر‌ها و نقاط مختلف شهرستان بطور مرتب انجام می‌شود.

فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این جلسه گفت: سیل نوروز امسال درحال تحت الشعاع قرار دادن سفر و گردشگری بود که با همت نوروزبانان استان و اصحاب رسانه این مشکل مهار شد و برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر بخوبی درحال انجام شد.

وی افزود: ۹۰ درصد برگزاری نمایشگاه‌ها در استان برگزار شد که تاکنون ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش صنایع دستی ایام نوروز در استان صورت گرفته است.

فرزانه گفت: از ۲۸ اسفند تا ۹ فروردین ۱۰ میلیون و ۸۲۶ هزار نفر شب اقامت در مازندران صورت گرفته است که بازدید از اماکن تاریخی فرهنگی آمار ۸ میلیون و ۱۱۶ هزار ثبت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: ۴۶۳۲ مورد بازدید نظارتی و ۱۳۸ مورد تذکر و اخطار به اماکن صورت گرفت که ۴۱ درصد نسبت به پارسال افزایش داشت.

انتهای پیام/ م

ثبت نوروز بدون تصادف منجر به مرگ در تنکابن

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.