۲ هزار تن میوه دولتی ویژه نوروز در استان همدان توزیع شده است.

توزیع ۲ هزار تن میوه شب عید در استان همدانرضا عباسی، مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: توزیع میوه دولتی همچنان در تعطیلات نوروز هم در استان همدان ادامه دارد.

وی افزود: هم اکنون ۶ غرفه در همدان، دو غرفه در ملایر و یک غرفه عرضه میوه دولتی همچنان توزیع میوه دارند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تا دیروز در استان پرتقال تامسون شمال با قیمت هر کیلوگرم ۴ هزار تومان و سیب ارومیه با قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار تومان  توزیع شد.

عباسی گفت: از امروز پرتقال والنسیا جیرفت با قیمت هر کیلو گرم ۶ هزار تومان و سیب دماوند با قیمت هر کیلوگرم  ۶ هزار و ۷۳۰ تومان در غرفه‌های عرضه میوه توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد سهمیه میوه دولتی استان همدان در تعطیلات عید توزیع شده است افزود: امسال سهمیه میوه دولتی استان در مقایسه با پارسال ۳۰ درصد افزایش یافت و از روز 25 اسفند این میوه‌ها در ۱۶۰ غرفه توزیع می‌شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان پیش بینی کرد تا روز ۱۶ فروردین، ۲۵۰ تن دیگر میوه از طریق چند غرفه موجود عرضه میوه دولتی به فروش رسد.

عباسی افزود:خوشبختانه برای تامین میوه دولتی مردم استان همدان هیچ مشکلی نداریم و اگر در شهرستان‌ها هم متقاضی میوه دولتی باشد برای غرفه‌ها میوه  می‌فرستیم.

انتهای پیام/ا

افزایش ۳۰ درصدی توزیع میوه  دولتی در استان همدان

 

برچسب ها: میوه دولتی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار