مدیر اداره میراث فرهنگی دزفول از بازدید بیش از ۹۸۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

حجت اله آریایی نیا، مدیر اداره میراث فرهنگی دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به بارندگی‌های مناسب و تغییر شرایط آب و هوایی در استان، سبب شد مسافران و گردشگران زیادی به استان خوزستان و دزفول سفر کنند.

وی بیان داشت: همزمان با آغاز طرح نوروزی در این شهرستان و از ۲۸ اسفندماه سال گذشته، اقامت در هتل ها، مسافرخانه‌ها و ... و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و... آغاز گردید.

بازدید بیش از ۹۸۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری دزفول

آریایی نیا تصریح کرد: از ۲۸ اسفندماه تاکنون ۲۵۷ هزار و ۳۱۰ نفر در هتل ها، مسافرخانه‌ها و... شهرستان دزفول اقامت داشتند.

مدیر اداره میراث فرهنگی دزفول اذعان داشت: ۹۸۹ هزار و ۴۲ نفر از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان بازدید کردند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بدلیل شرایط آب و هوایی متفاوت در نوروز ۹۸ و هشدار‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران خوزستان درخصوص طغیان رودخانه دز و جاری شدن سیلاب، با همکاری نیروی انتظامی و اماکن، از فعالیت تور‌های طبیعت گردی در دزفول جلوگیری بعمل آمد.

حجت اله آریایی اذعان داشت: بازدید‌ها در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

بازدید بیش از ۹۸۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری دزفول

باران آسیب جدی به بنا‌های تاریخی دزفول وارد نکرد

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۲ باب خانه تاریخی در دزفول بدلیل بارندگی‌های شدید دچار مشکل شدند اظهار کرد: ۳ خانه تاریخی مربوط به دوره پهلوی که ثبت ملی نشده اند در این شهرستان بر اثر بارندگی دچار آسیب و تا حدودی تخریب شدند.

آریایی نیا در ادامه گفت: از شهروندانی که دارای خانه تاریخی و واجد شرایط مرمت هستند تا تغییر کاربری هستند خواستاریم با مراجعه به اداره میراث فرهنگی دزفول نسبت به مرمت و حتی تخریب و آواربرداری این خانه‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

دزفول، مقصد گردشگران داخلی و خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.