رئیس اداره آموزش و پروش مهریز گفت: تاکنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در مدارس شهرستان مهریز اسکان داده شدند.

اسکان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در مدارس شهرستان مهریزسید علی کارآموز رئیس آموزش و پروش شهرستان مهریز  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد   گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از پنج هزار و۵۰۰ مسافر نوروزی که بیشتر آن‌ها از هموطنان فرهنگیان هستند در مراکز اسکان آموزش و پرورش مهریز اسکان داده شدند.

کارآموز افزود: با توجه به استقبال بی نظیر میهمان نورزوی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان مهریز، برای نوروز امسال پنج مدرسه جدید به مراکز اسکان فرهنگیان افزوده شد.

رئیس آموزش و پروش شهرستان مهریز ادامه داد: در مجموع  ۱۱۰ کلاس درس در قالب ۱۶ مدرسه جهت اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

کارآموز به تمهیدات اندیشیده شده جهت رفاه حال میهمانان نوروزی مستقر در مدارس شهرستان مهریز اشاره و تصریح کرد: ده غرفه شامل غرفه‌های صنایع دستی، نمایشگاه کتاب و فروش محصولات مهریز در محل اسکان مسافران نوروزی برپا شده است.

وی با بیان اینکه حفظ شئونات اسلامی در اولویت کار آموزش و پرورش مهریز است ادامه داد: نصب بنر‌ها در ترویج و تشویق حجاب و ارئه کار‌های فرهنگی در این زمینه در همه مراکز اسکان نوروزی انجام شده است.

انتهای پیام/ غ

اسکان مسافران نوروزی در مدارس مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.