مقیمی گفت: برنامه‌های شاد فرهنگی در سطح بوستان‌های قم در روز طبیعت برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به نزدیک شدن روز طبیعت از اجرای برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این روز خبر داد.

وی با بیان برنامه‌های این سازمان برای روز طبیعت عنوان کرد: غرفه‌های فرهنگی در این روز خصوصاً با رویکرد ایجاد نشاط، فضا‌های بازی و مسابقه در سه بوستان بزرگ شهر قم برقرار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: در نمازخانه‌هایی که در ایام نوروز فعال هستند نیز در کل روز طبیعت طلاب حضور می‌یابند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

مقیمی تصریح کرد: همچنین در این روز نسبت به جمع‌آوری سبزه و ماهی قرمز‌های مردم اقدام خواهد شد و هدایایی در برابر آن اعطا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بوستان‌های فدک، علوی، مهدی، غدیر و جوان برنامه‌های جشن برگزار می‌شوداضافه کرد: با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک‌ها، کیسه‌های جمع‌آوری پسماند‌تر و خشک بین مردم توزیع و در صورت تحویل پسماند هدایایی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز طبیعت تور قم‌گردی هم برگزار می‌شودافزود:بخش خصوصی درصورت درخواست مردم برای طبیعت‌گردی بیرون از شهر آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/ح

روز طبیعت برنامه‌های شاد فرهنگی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار