مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با توجه به اشباع شدن زمین به دلیل بارش‌های قبلی بارندگی پیش‌رو تبدیل به روان‌آب خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز گفت: فعالیت این سامانه در استان اصفهان از روز یک‌شنبه آغاز و تا اواسط روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: بارش‌ها با افزایش ابر، رگبار رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و احتمال وقوع طوفان محلی همراه خواهد بود که ابتدا مناطق غرب، جنوب غرب و جنوب را در بر می‌گیرد و سپس با به مناطق جنوب شرق استان خواهد رسید.

وی افزود: هشدار‌های لازم در این رابطه صادر شده و با توجه به بارندگی در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و فارس اختلال در مسیر‌ها پیش‌بینی می‌شود بنابراین مسافران پیش از عزیمت حتماً از شرایط جوی و وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.

شیشه‌فروش با اشاره به اشباع شدن زمین ناشی از بارش‌های قبلی تصریح کرد: بارندگی پیش‌رو تبدیل به روان‌آب خواهد شد پس مردم از پارک خودرو‌ها در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مکان‌های مستعد سیلاب خودداری کنند؛ فعالیت‌های کوهنوردی به دلیل احتمال سیل و صاعقه باید با توجه به نکات ایمنی انجام شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان یادآور شد: با توجه به وزش باد از استقرار و چادر زدن زیر درخت‌های بلند و فرسوده خودداری و استقرار در محیط‌های روباز با رعایت نکات ایمنی در برابر صاعقه انجام شود.


انتهای پیام/م 

 

هشدار مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان درباره بارش باران در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.