جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از جمع آوری هزار و ۶۰۴ معتاد بلامکان و متجاهر و دستگیری ۲۳ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در تعطیلات نوروز در استان خبر داد.

جمع آوری بیش از هزارو ۶۰۰ معتاد متجاهر و دستگیری ۲۳ توزیع کننده مواد مخدر در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از جمع آوری هزار و ۶۰۴ معتاد بلامکان و متجاهر و دستگیری ۲۳ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در نیمه نخست تعطیلات نوروز در استان خبر داد. 
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، در تعطیلات نوروز و گشت زنی‌های آشکار و پنهان این معتادان  را جمع آوری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در اجرای طرح نوروزی مجموعا  ۱ تن و ۴۲۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل  تریاک، حشیش، هرویین و سایر مواد از قاچاقیان کشف شد.

سرهنگ عباسعلی بهدانی با اشاره به افزایش ۱۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: در این مدت ۱۳ مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود و توزیع مواد مخدر در استان اجرا  شد و تعداد ۲۳ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

وی  هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش عمومی شهروندان بیان کرد و گفت: پلیس با  تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان  از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی ، کشف جرایم و دستگیری مجرمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

جمع آوری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در هرمزگان

برچسب ها: هرمزگان ، پلیس ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.