هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان نسبت به احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان زنجان هشدار دادند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صرفی کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:  فعالیت سامانه بارشی در استان  آغاز شده است  با توجه به حجم بارش ها  احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها  وجود دارد.
 
هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید/ احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در استان زنجان

باقری مدیرکل مدیریت استان زنجان هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به آمادگی ستاد مدیریت بحران استان زنجان برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب از شهروندان ومسافران خواست از حضور در ارتفاعات واسکان در مکان‌های سیلابی وحاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
 
سرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی استان افزود: بارش باران باعث کاهش دید در رانندگی شده بنابر این از رانندگان درخواست داریم، احتیاط لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند .
 
مردم هشدارها را جدی بگیرید/ احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در استان زنجان
یوسفی معاون  راهداری وحمل ونقل استان هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به مردم توصیه کرد برنامه ریزی‌های خود برای سفر‌های نوروزی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه را با کسب اطلاع از آخرین وضعیت هوا انجام دهند و تا حد امکان از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

 

بارش باران استان زنجان را فرا گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.