استاندارآذربایجان غربی گفت:پل دوم میانگذر دریاچه ارومیه احداث می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در چند روز گذشته قابل تقدیر است به طوریکه امروز کمترین نگرانی را از خطرات احتمالی سیل در مناطق مختلف استان داریم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: با تدابیری که اندیشیده شد و تلاش‌های که صورت گرفت با کمترین خسارات بیشترین استفاده را از باران این نعمت الهی میبریم.

شهریاری خاطرنشان کرد: لایروبی۱۴۰ کیلومتر از  رودخانه‌های استان از مهمترین برنامه‌های سال جاری دولت در استان است که تا پایان امسال باید به اتمام برسد.

وی افزود: احداث پل دوم میانگذر دریاچه ارومیه در نزدیکی پل اول یکی دیگر از برنامه‌های امسال برای احیاء دریاچه ارومیه است که در سفر ماه آینده آقای جهانگیری معاون رئیس جمهور به ارومیه تصویب آن پیگیری خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: با تعرض کنندگان به حریم رودخانه‌ها به شدت برخورد خواهد شد و اجازه نمیدهیم عده‌ای با جان مردم بازی کنند.

وی افزود: اعتبارات لازم برای نصب رادار ویژه هواشناسی برای استان تامین خواهد شد و باید هواشناسی استان در سال جاری به این رادارمجهز  شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه ستاد بحران در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.