معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سامانه بارشی که وارد استان شده از آنچه که قبلا پیش‌بینی شده بود مقداری تقویت شده است، گفت : هم اکنون شدت بارش‌ها را از کرمانشاه به سمت نیمه شرقی استان داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی‌محمد زورآوند معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : همانطور که پیش بینی شده بود سامانه بارشی وارد استان شده و هم اکنون شدت بارش‌ها را برای شهر کرمانشاه به سمت نیمه شرقی استان از جمله هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر داریم.

وی گفت : بارش‌های ناشی از این سامانه تمام جو استان را در بر خواهد گرفت و بارش‌های زیادی برای اکثر نواحی استان خصوصا نواحی شرقی و مرکزی خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اوج بارش این سامانه را مربوط به امشب دانست و تاکید کرد: شدت بارش‌ها در اوایل شب مربوط به نیمه غربی استان از جمله شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و ... است و هر چقدر به سمت آخر شب نزدیک شویم شدت بارش‌ها به سمت شهر کرمانشاه سوق پیدا می‌کند.

زورآوند با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد این سامانه بارشی از آنچه که پیش بینی شده بود مقداری تقویت شده است، افزود:میانگین بارش این سامانه در استان کرمانشاه حدود ۱۰۰ میلی متر خواهد بود.

وی تاکید کرد: احتمالا در اوج بارش‌ها پیک ۱۲۰ میلیمتری نیز در استان رخ خواهد داد .

 

 

انتهای پیام/د

شدت بارش‌ها را برای هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر داریم

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.