مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور ارائه خدمات موثر به نیازمندان وهم افزایی امکانات وتوانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های طرفین و تشریک مساعی تامین سرپناه برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و روستایی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و سپاه انصار المهدی (عج) استان منعقد شد.

امضاءتفاهم نامه ساخت ۱۱۰ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه انصار المهدی (عج)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری گفت: بسیج و کمیته امداد دو مولود مبارک انقلاب اسلامی است و این دو نهاد طی این مدت همکاری بسیار مطلوب و چشم‌گیری در راستای خدمت به جامعه هدف داشته‌اند و امیدواریم در سال جاری نیز سطح همکاری‌ها با تعامل و هم‌افزایی بیشتری ارتقا یابد.

صفری گفت:براساس این تفاهم نامه همکاری مناسبی در زمینه‌های ساخت ۱۱۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم وروستایی، ۲۰۰ مورد تعمیرات مسکن، کمک به تامین ۴۲۰ فقره جهیزیه نوعروسان تحت حمایت وتهیه سه هزار بسته معیشتی برای مددجویان تحت حمایت امداد انجام می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه به دلیل محرومیت در روستاها، رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده در اولویت ارائه خدمات کمیته امداد و بسیج سازندگی قرار می‌گیرد، گفت: با افزایش حمایت‌ها و خدمت‌رسانی به مناطق محروم امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت این مناطق باشیم.

وی در پایان همکاری کمیته امداد و سپاه را بسیار مثبت و همسو دانست که به بهبود وضعیت معیشتی وتوانمندی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ن
 
 

امضاءتفاهم نامه ساخت  واحدهای مسکن مددجویی توسط سپاه انصار المهدی (عج)

 
برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.