رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم.

رفعتی: خورشیدی و تیمش به خوبی دیدار دربی را کنترل کردند/ پنالتی برای استقلال درست بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، داود رفعتی در ابتدا به عملکرد خورشیدی در دربی ۸۹ اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم که خوشبختانه خورشیدی و تیمش توانستند به خوبی این بازی را کنترل و مدیریت کنند.

او عنوان کرد: من بازی را از نزدیک و در ورزشگاه آزادی دیدم. تیم داوری ما در این مسابقه نمایش و عملکرد خیلی خوب و کم نقصی داشت و با موفقیت هم به کار خود پایان داد. جا دارد بار دیگر از این طریق به آن‌ها خسته نباشید بگویم. بازی‌های دربی و شهرآورد‌ها به طور کلی حواشی زیادی دارند. باید در این مواقع داوران باتجربه که هر دو تیم هم قبول داشته باشند انتخاب شوند تا حواشی کمتر شود.

رئیس دپارتمان داوران گفت: پنالتی اعلام شده توسط اشکان خورشیدی کاملا درست و بازیکن پرسپولیس روی بازیکن حریف مرتکب خطا شده بود. ضمن اینکه کولینا نیز درباره قضاوت این دیدار بیان داشت تیم داوری با شجاعت بازی را کنترل و مدیریت کرد.

رفعتی در پایان افزود: با توجه به گزارش ناظرین قضاوت‌های خوبی را از داوران در این هفته شاهد بودیم. به غیر از دو دیدار در سایر بازی‌ها داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقات نداشتند.


بیشتر بخوانید:

محمدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال منصوب شد

تاج: تعاملات بین المللی در سال جدید با قوت ادامه خواهد یافت

کاشت درخت به نام اسطوره داوری جهان


انتهای پیام/

صحبت‌های رفعتی در مورد داوری دیدار دربی سرخابی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
ماست فروش هیچ وقت نمیگه ماستم ترشه !!!!!!
آخرین اخبار