معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ممنوعیت تردد در محور سروآباد - پاوه و گردنه ژالانه خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با توجه به احتمال سقوط بهمن در محور سروآباد پاوه گردنه ژالانه و جهت حفظ ایمنی هموطنان عزیز در محور یاد شده ممنوعیت تردد ایجاده شده است.

رامبد نوذری افزود: این محور از ساعت ۱۸ امروز ۱۱ فروردین ماه تا اطلاع ثانویی با هماهنگی پلیس راه تردد در آن ممنوع می‌باشد.

وی اظهار کرد: تیم‌ها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرستان در کنار سایر دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی در آماده باش کامل قرار دارند.

لازم به ذکر است گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد به پاوه دیشب نیز دچار سقوط بهمن سنگین شد که با تلاش بی وقفه نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سروآباد مستقر در گردنه ژالانه با سه دستگاه برف روب (گریدر، لودر و بولدوزر) مسیر بازگشایی، ایمن سازی و پاکسازی شد.

۴۷۵ راهدار کردستان در طرح نوروزی به صورت آماده باش و ۲۴ ساعت در خدمت مسافران و گردشگران هستند و این طرح را از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

ممنوعیت تردد در گردنه ژالانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.