فرمانده قرارگاه کربلا از انفجار دژ شهید باکری برای انتقال آب به هورالعظیم خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا گفت: در حال حاضر در ۵ منطقه استان خوزستان با همکاری ادارات، سازمان‌ها، نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی مشغول فعالیت هستیم.

وی افزود: در شوش چند روستا را با کامیون تخلیه و یک تانکر آبرسان هم برای مردم شوش ارسال کرده‌ایم.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهداکربلا بیان کرد: در محور بامدژ نیز کامیون‌ها برای تخلیه روستاها و انتقال مردم اعزام و امکانات مهندسی نیز برای فعالیت‌های لازم ارسال شده است.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به ارسال بیل مکانیکی، بولدوزر و کمپرسی برای شعیبیه اظهار داشت: در سوسنگرد نیز با امکانات مهندسی و تخریب برخی از دژها از جمله شهید باکری از طریق انفجار برای انتقال آب به سمت هورالعظیم اقدام کرده‌ایم تا برای مردم شهر رفیع و سوسنگرد مشکلی پیش نیاید.

این مقام مسئول تصریح کرد: جلسه با شرکت توسعه نیشکر برای آبگیری کانال‌های این شرکت برگزار شده تا در تمامی واحدهای این شرکت کانال‌ها آبگیری و بخشی از آورد رودخانه‌ها کاهش پیدا کند.

وی در پایان بیان داشت: در حال حاضر سه تیپ از این قرارگاه شامل تیپ حضرت مهدی دزفول، تیپ اهواز و ۶۴ الحدید به مناطق اعزام و مشغول خدمات‌رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان هستند.

انتهای پیام/ ن

انفجار دژ شهید باکری به چه علت صورت گرفت

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.