معاون فرماندار شهرستان سنندج از بسته شدن مسیر‌های منتهی به سد ژاوه به منظور تأمین امنیت اهالی بخش سیروان در روز‌های آتی خبر داد.

معاون فرماندار شهرستان سنندج در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از انسداد تمامی مسیر‌های منتهی به مخزن سد ژاوه، آماده باش راهداری و واحد مهندسی سد ژاوه و همچنین استقرار اکیپ فوریت‌های پزشکی در بخش سیروان خبر داد.

جانشین رئیس ستاد بحران شهرستان سنندج، در جلسه‌ای فوری با حضور مدیر امور منابع آب شهرستان سنندج، بخشدار بخش سیروان، مدیران سد ژاوه و راهداری استان ضمن تأکید بر به کار بردن تمامی تجهیزات در زمان وقوع سیل اظهار داشت: تأمین امنیت جانی و مالی اهالی در زمان وقوع حادثه در اولویت قرار دارد.

منصور مولانایی گفت: با همکاری واحد مهندسی سد ژاوه و نیرو‌های انتظامی بخش، تمامی مسیر‌های منتهی به حریم و مخزن سد مسدود گردیده و تا رفع خطر جریانات سیلابی بازگشایی نخواهد شد.

همچنین روز گذشته معاون فرماندار شهرستان سنندج به همراه بخشدار مرکزی سنندج و مدیر امور منابع آب شهرستان از پل تازه احداث روستای قران، شهرک مسکونی کوثر در گریزه و رودخانه واقع در پشت فرودگاه سنندج جهت رسیدگی و کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های احتمالی در چند روز آینده بازدیدی به عمل آوردند.

انتهای پیام/ع

انسداد سیرهای منتهی به سد ژاوه در بخش سیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.