مدیرکل راهداری استان همدان؛

آمادگی کامل برای مقابله با سیل و آبگرفتگی در جاده‌های استان را داریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه آمادگی کامل برای مقابله با سیل و آبگرفتگی در جاده‌های استان را داریم، گفت: محورهای ارتباطی استان همدان باز است.

آمادگی کامل برای مقابله با سیل و آبگرفتگی در جاده‌های استان را داریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارش برف و باران وجود دارد، گفت: در برخی از محور‌ها و گردنه‌ها بارش برف و باران به شکل همزمان وجود دارد، اما در حال حاضر تمام راه‌ها باز بوده و تردد برقرار است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی راهدارخانه های استان مجهز شده و همه راهداران در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: با توجه به بارش متناوب برف و باران از مسافران می‌خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه تنها محور گنجنامه تویسرکان به علت ایمنی مسافران همچنان بسته است، افزود: ممنوعیت تردد در هیچ یک از محور‌های مواصلاتی استان وجود ندارد.

مصطفی پناهنده با ابراز امیدواری از اینکه خوشبختانه تردد در جاده های استان وجود دارد و هیچگونه کاهشی نیافته است، یادآور شد: از ابتدای سال تا روز گذشته ۵۶۹ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

انتهای پیام/ د

آماده باش راهداری استان همدان در محورهای مواصلاتی

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار