شهردار کرمانشاه گفت : ۹۰ عملیات امداد و نجات توسط نیرو‌های آتش‌نشانی انجام شد.

انجام ۹۰ عملیات امداد و نجات توسط نیرو‌های آتش‌نشانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعید طلوعی شهردار کرمانشاه درباره تعداد عملیات‌های انجام شده در شهر کرمانشاه گفت : در پی بارش‌های شدید باران در کرمانشاه از شب گذشته تا کنون بیش از ۹۰ عملیات توسط نیرو‌های آتش نشانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر عملیات‌ها مربوط به آب گرفتگی‌ها معابر و زیر گذر‌ها و نجات خودرو‌های گرفتار بوده گفت : این عملیات‌ها در بلوار ظفر، ملاحسینی، شریعتی، الهیه، شهرک رسالت و جانبازان، چقاگلان، حافظیه، شهرک پرواز، گلستان، شهرک جهاد نصر، خیابان امیرآباد غربی، میدان جلیلی و وزیری، میدان جمهوری و دبیر اعظم انجام گرفت.

شهردار کرمانشاه افزود: به دنبال عملیات‌های انجام شده توسط آتش نشانی امکان تردد خودرو‌ها در سطح شهر فراهم شده و وضعیت محلاتی که دچار آب گرفتگی شدند به ویژه بلوار ظفر نسبت به شب گذشته بسیار بهتر است.

وی با بیان اینکه آخرین عملیات ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محله ملاحسینی انجام شد گفت: با توجه به ادامه یافتن بارش‌ها امیدواریم مردم از تردد‌های غیر ضروری بپرهیزند.

طلوعی بیان داشت: ۱۶۰ نیروی آتش نشانی در ۱۰ ایستگاه ثابت و ۱۰ ایستگاه سیار مشغول خدمت رسانی به مردم کرمانشاه هستند.

به گفته طلوعی عملیات‌های انجام شده توسط ۴۵ دستگاه خودرو آتش نشانی انجام شد و در حال حاضر نیز هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین امداد و نجات نسبت به گشت زنی در سطح شهر اقدام می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

بارش‌های شدید باران در کرمانشاه

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.