مسئولان حزب موتلفه اسلامی موظف هستند نهایت همفکری و همکاری را با نهاد‌ها و دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی به ویژه در بازسازی‌ها داشته و آن را ادامه دهند.

باید شکرگزار این همبستگی باشیبم/ نهایت همکاری مسئولان حزب در مناطق سیل زدهبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب موتلفه اسلامی در تقدیر از تمامی مردم و مسئولین در یاری‌رسانی به سیل‌زدگان بیانیه ای را صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

خدا قوت و خسته نباشید می‌گوییم به همه مردان و زنانی که در روز‌های تعطیلی آغاز سال، همه با هم به یاری برادران و خواهران خویش کوشیدند، و از مسئولانی که شخصاً در مناطق سیل زده، حضور یافتند.

از سپاه به ویژه فرماندهی کل سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و رئیس جمهور و وزیر کشور و سازمان‌های امداد رسانی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر و بهزیستی، همچنین ریاست قوه قضاییه و رئیس مجلس، و از مسئولان و اعضای حزب موتلفه اسلامی و بویژه دبیران حزب موتلفه اسلامی در استان‌های گلستان و فارس و همه نهاد‌ها و نیرو‌های مردمی که همه با هم شدند و به یکدیگر یاری دادند تا اقدامات چاره ساز را در حدود امکانات و در اسرع زمان اجرا نمایند.

این همبستگی ارزشمند که برخاسته از فرهنگ ارزشی و انسانی اسلام و انقلاب اسلامی و فرهنگ ایران می‌باشد؛ نعمتی بزرگ است که شکر لفظی و عملی باید داشت و آن را گسترده کرد و در بازسازی مناطق آسیب دیده و رفع آلام آسیب دیدگان و ترمیم خرابی‌ها بیشتر و بهتر به کار گرفت.

مسئولان حزب موتلفه اسلامی در حدود امکانات خویش در همه مناطق سیل زده موظف هستند نهایت همفکری و همکاری را با نهاد‌ها و دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی به ویژه در بازسازی‌ها داشته و آن را ادامه دهند.

خداوند یاری دهنده کسانی است که بندگان خدا را در مشکلات یاری می‌دهند.

حزب موتلفه اسلامی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار